2011年4月12日火曜日

How was the big trip? Complete the premiere of 'Source Code' at Europe?

The director Duncan Jones was wearing cool T-shirts, Jake was wearing simple blue shirt at almost every interview of 'Source Code'. but at Europe Jake was wearing smart jacket or a sweater. He looks nice!

at Madrid



at Rome




at restaurant in Rome.


at Berlin




Jake made a gorgeous trip to Europe for the premiere of 'Source Code' last week.
(Then Jake in Iceland at the weekend. Where is Jake now??)
There is so many articles which are worth reading. To translate all of these articles to Japanese and to write it at this blog is so hard for me. I would spend a lot of time if I try it. Then I didn't know that which can I write to my blog.
もう。読むべき記事が多すぎて読むだけで時間がかかってしまい、私のブログに何を書くべきか解らない状態でした。(うれし泣き)(爆)
そこで、私のお気に入りのファンページである、Wet Dark and Wild のある記事を抜粋してみます。
著者本人はドイツのベルリンで、二人の読者はイタリアのマドリードでジェイクに会って会話した時のエピソード。
One of my favorite Jakes' Fan Page 'Wet Dark and Wild' includes the post which mentioned amazing experience of an author and two readers of WDW.
Two readers met Jake Gyllenhaal when he appeared press conference in Madrid and the author met him screening at Berlin.
↓↓↓
http://www.wetdarkandwild.com/

This post impressed me so much. In honesty I envy them but I'm so glad to know that Jake treats his fan kindly with care.

まず、二人の読者のジェイク体験。
「プレスカンファレンスが終わって、私達はセキュリティーラインまで近づいた。何故なら彼ら(ジェイクとダンカン)はすぐに立ち去ってしまうと思ったから。でも、ダンカンは去りジェイクは彼のファンにサインしたり写真を撮られたりするために残った。
私達はジェイクにアプローチしようとして、たいそう驚いた。
もしも彼の注意を引く事が出来たら、CATCH HIS ATTENTION と自分に言い聞かせなさい。
もし出来たらすぐにわかる。だって、突然彼の大きなブルーの瞳があなたを見たら、直ちにあなたは何かを話す能力を全て忘れてしまうから。
私達は彼に渡すものがある事を伝え、それは"our family style"と題した典型的なスペイン料理の小さなレシピ本で、彼はそれをとても喜んだように見えた。
表紙を熱心に見てる彼を見るのはとてもステキなことでした。
私達が「いつかこの料理を試して欲しい」と言うと「もちろんやってみるよ!」と熱のこもった感じで言ってくれた。
~略~
付け足して言える事は、もしジェイクに会える機会をもてたら躊躇するでしょう。それはシャイになってしまうとか何を話せばいいのかわからないから。
でも、わたしは声を大にして言いいます。そんな事は忘れて前に進みなさい!!
彼は優しくて特別な気持ちにさせてくれるから!!なぜなら、彼はあなたが話をしている間ちゃんと注意をはらってくれる。あなたが何を話しているのか気にかけてくれる。彼の素晴らしい瞳で。
それはただ美しいだけではなくてその視線はホントに他には無いものです。」

もう感動ものでしょ!!思わずこれを読んで涙ぐんでしまいました。(感涙)(T_T)
あああうらやましい。よだれが・・・^_^;

次ぎは著者の体験
ジェイクが次ぎに入ってくると(先にダンカンが入っていた。)お分かりのようにその場は熱狂し、でも、ジェイクは差し出されたものに全てサインをしました。私は何も持ってなかった。
そしてジェイクに「ロンドンから会いに来ました。」と言うと彼は私の両手を取り感謝してくれました。そして私は意識を失ってパラレルワールドに飛んでしまいそこではいるかがワルツを舞いトラがうなり声を上げていました。それはほんの一瞬のことだけど、確かに私の瞬間でした。

うおおお!!この気持ちよく解る!!この記事に「手を洗っちゃダメよ!」っていうコメントが寄せられてたのが笑える。万国共通なんやな。(笑)




こんな間近にジェイクが・・・
絶対固まってしまうわ、わたしなら・・・

Jake made an amazing magic I have been 'Moon' in a while. :p
That's an amazing movie directed by Duncan Jones.









Source Code ん?なんか似てるか?








Moonオフィシャルサイト↓↓↓

http://bd-dvd.sonypictures.jp/moon-otoko/

Includes pictures from IHJ http://www.iheartjake.com/
                                  Popsuger

Special thanks to Wet Dark and Wild http://www.wetdarkandwild.com/

0 件のコメント:

コメントを投稿