2012年2月2日木曜日

Jake Gyllenhaal appears in London! and The first anniversary.




It's thought that Jake Gyllenhaal will shoot the music video in London directed by Daniel Wolfe.
I assume that this video will be shooting in order to celebrate this blog "Lock on to JG" 's first anniversary. Yes It's Today!
It seems that London is so cold, but Jake looks relaxed at there by these photos.
Because he doesn't wear sunglasses and he smiles at the guy.
May be, it's just by reason of there's no sunshine.
Joking aside... It's so good to know anything about Jake's activities.
Let's hope the music video will be amazing and will be released soon! I can't wait!!

ジェイク・ジレンホールはロンドンに来ています。ダニエル・ウォルフ制作のミュージックビデオの撮影の為かとも言われています。
この音楽ビデオ、きっとこのブログの一周年記念を祝う為に違いない!!(爆)そう、今日なんです。
ロンドンは寒そうだね。でも、写真を見る限りジェイク、くつろいでるっぽい。
だって、サングラスはしてないし、一緒にいるひとに笑顔を向けてるし。
ま、サングラス無しなのは曇ってるからかもね。
冗談はさておき、ジェイクが何かしら活動してるってニュースはいつ聞いてもいいね!
この音楽ビデオがうまく出来上がって早くお目にかかりたいものです。楽しみ!!











By the way,
There is not enough information about Jake Gyllenhaal written in Japanese, When I became an  admire of Jake, one and eight months ago and still now. Since I have leaning English by myself in order to get lots of information of him. and then I started this blog one year ago to a day for Japanese Gyllenhaalics and myself.
Though, I'm sorry to say that my English is poor still now....

But I'm really glad that many people have reading this blog not only Japanese but also the people of many other countries!
I'm grateful sincerely to you all who is reading it! Thank you so much!:D

The news Jake Gyllenhaal takes 5th place in Hottest Hunks on the planet by Heart Magazine, I posted yesterday, is  delightful thing and the most suitable thing for celebrate to this blogs anniversary!!
Jake's been higher than Johnny Depp, George Clooney,  Hugh Jackman, and Zac Efron. so why Jake has not been break out in Japan yet.
But You are the No. 1 to me, Jake!

ところで、
私がジェイクの大ファンになった時、1年8ヶ月前、ジェイクの事が知りたくても日本語で書かれた情報はあまり無く、で、英語を独学で勉強して(こう書くとたいそうやね・・・汗)ちょうど1年前の今日、このブログが誕生したわけです。
日本のジレンホーリックと自分自身のために。
いかんせん、英語はまだまだです。悲しいかな。。。

でも、沢山の人がこのブログを読んでくれてること、とってもありがたいです。日本だけでなく、ほかの多くの国の人も!
読んでくれている方々に心から感謝しています!ありがとうございます!

昨日の投稿で触れたHeart Magazineによる地球上でもっともセクシーな男の第5位にジェイクが選ばれたことは喜ばしい事だし、この一周年に花を添えてもらったようで、めっちゃうれしいです!!(勝手な解釈はご容赦してね。)
ジョニデやジョージ・クルーニー、ヒュー・ジャックマン、それから人気上昇中のザック・エフロンを押さえ堂々5位!!しかし、日本でなぜ、ブレイクしないのかなあ。。でも、私の中では1位だからね!ジェイク!!



キャプションより:ジェイクは言う。「両親に教わった。自分の体が心地よく感じているならば、自分が何になろうとそれは美しいはず。」ジェイク、あなたの体は私達に心地よい!

You can see more pictures at IHJ.COM : http://iheartjake.com/
Many Thanks to WDW : http://www.wetdarkandwild.com/

2 件のコメント:

  1. ブログ開設1周年、おめでとうございます(*^_^*)

    僕にとってこのブログは、
    大好きなジェイクの情報を、
    いち早く教えてくれる大切な場所、、、

    ずっとずっと続けていって欲しいです

    何はともあれ、これからも陰ながら応援させていただきますねヽ(^。^)ノ

    さて、ジェイクはロンドンでMV撮影ですかぁ
    誰のMVに出演するんだろ、、、

    前回のテニスのヤツ、あれけっこう好きなんですよー
    ノリノリでおバカするジェイクって、ホントに可愛いww

    だけど、どんなにハチャメチャなことしても、
    品があるのがジェイクの個性ですよね

    愛されて育った人のオーラ、て気がします

    返信削除
    返信
    1. bossさん!ありがとうございます!!
      暖かいコメントをくださって、めちゃくちゃ嬉しいです!!(*^。^*)
      がぜんファイトが出てきました!
      日本のジレンホリックのためなんて、えらそうな事言いましたが、
      自分の感情のやり場を作りたかったというのが本音なのです。。^_^;
      特定の有名人にこれほど惚れこむ事なんて、今までなかったし、自分でも驚いています。

      MV,楽しみですね~!
      私もあのテニスのヤツ、好きですっ!!
      映画ではあそこまで悪ノリしてる姿、見せてないですもんね。

      ”品がある””愛されて育った人のオーラ”
      まさに、私も同じ事を感じていました!!

      今年もどんな映画をジェイクが選ぶのか楽しみですね!!

      削除