2011年10月27日木曜日

Beth Grant talks about little boy Jake Gyllenhaal, and an article from Japanese magazine.

It's a lovely article of the interview with Beth Grant, who was played Kittie Farmer in Donnie Darko as co-star of Jake Gyllenhaal.
I'm delighted to post the snippet of this interview.
source : http://thehairpin.com/2011/10/beyond-sparkle-motion-a-qa-with-beth-grant-character-actress-extraordinaire/

ドニー・ダーコでジェイクと共演したベス・グラント(キティー・ファーマー役)のステキなインタビュー記事があります。(以下抜粋)

'You and Patrick Swayze had already been close well before Donnie Darko.
Was this your last project together?

"We saw each other afterward a few times on a presonal level, but that was our last work together. That was so perfect. It was not just that Jake Gyllenhaal was doing the part, whom I'd been in love with since he was three years old. The first time I saw Jake he was running across my in-law's back lawn to the pool.  because he was best friends with my twin nieces, and I remember turning to my sister in law and asking, "Who is that beautiful child?" He just was magical, always, so generous and open.
I remember the sixth grade show they had at the end of the year. There he was, this sixth grade boy, and he stood up and sang "The Music of the Night" from Phantom of the Opera. What a song for an eleven year old! I thought, this kid is a star.Whether or not he's going to be movie star, who knows, but he's a star in the world, because he's luminous."

Don't you wish you had a video tape of that?

"We do have it on video! My in laws have it. It's just crazy, we looked at it on Thanksgiving, still before he became a star, and I thought it all over again. So, for me to be acting with him-and also with Buddy(Swayze), who in many ways was a hero of mine, because he'd been the first person from our acting class who'd really made it, and aho'd been a big influence in teaching me to love and accept myself as a character actress- the role became kind of true to life. It was a magical experience doing that film, it really was."'

Translate into Japanese

’あなたと、*パトリック・スウェイジはドニー・ダーコより以前からの知りあいですね。この映画は最期の共演ですか?
「私達はその後個人的に数回会っただけです。これが最期の共演です。それはパーフェクトでしたね。それだけでなく、ジェイクの役割は大きかったですね。彼が3つの時から彼の事が大好きでした。最初に彼を見たとき、彼は私の親戚の背後を横切りプールに向かって芝生の上を走っていきました。彼は私の双子の姪のベストフレンドだったからです。で、私の義理の姉妹に訪ねた時の事を覚えています。
『あのかわいい子どもは誰?』彼はマジカルでいつも寛大でオープンな性格でした。
6年生の学年末に行われる学芸会のことも覚えています。そこに彼もいて、この6年生の少年は立ち上がり”オペラ座の怪人”の”ミュージック・オブザナイト”を歌ったのです。この11歳の子は、なんて歌声なんでしょう!!そしてこう思いました。この子はスターね。本人は映画スターになるつもりがあるかどうか解らないけど、誰もわからないけど、でも、彼はこの世界のスターだわ。彼は輝いてるもの。」

その時のビデオテープを欲しいと思いませんか?
「私達は持ってますとも! 親戚が持ってます。それは凄いわよ。彼がまだ有名になる前に感謝祭の日に観て、またそう思いましたもの。私にとって彼と共に演じる事-バディー(スウェイジ)と共演する事も、彼はある意味私のヒーローで私が私自身と、女優としての資質を受け入れ好きになる事を教えるのに大きな影響がありました。-この映画の共演、それは本当に魔法のような体験でした。」’

*パトリック・スウェイジ : ドニー・ダーコではジム・カニングハム役。”ゴースト・ニューヨークの幻でデミ・ムーアと共演。癌の為2009年死去。享年57歳。

And finally some pics from Japanese monthly magazine "SCREEN" october 21th issue.
そして月刊誌スクリーン12月号のジェイク関連の記事!!ラブアザがカラーじゃないのが残念。。











The release of Source Code is tomorrow!!
ミッション:8ミニッツ明日解禁!!

0 件のコメント:

コメントを投稿