2011年10月16日日曜日

Get the prize! The campaign of Source Code! ミッション:8ミニッツの懸賞つきキャンペーン発見!!


There is an advertising campaign with prize for Source Code in Japan.
If you would be a prize winner, you would get a beautiful watch or a timer.


I would rather that the prize is autograph or something of Jake Gyllenhaal!!
How to get the prize : You have to answer the question, "What would you do, if you have 8 minutes to live?"
and have to add #mission8 to twitter. and before it you have to follow @niftymovie on twitter.
You can try it many times!

source : http://movie.nifty.com/sp/mission8/

こんなキャンペーン見つけました。↑↑↑
ツイッターで@niftymovie をフォローして、『人生の残りが後8分なら、あなたはどうする?』という質問に答えると豪華賞品が当たる!
らしい。
時計かタイマーだって。タイマーって・・・
でも、私ならジェイクのサインか何かのほうがいいんだけど。(笑)







これはロシアのツイートフレンドが私のために書いてくれたジェイク!!!(^^)!
Thanks Nadya!!









ミッション:8ミニッツ公開まで2週間切りました!!(^^)v
2 weeks!! for Source Code!!

0 件のコメント:

コメントを投稿