2012年4月11日水曜日

Director Daniel Wolf talks about "Time to Dance"  ダニエル・ウルフ監督”Time to Dance” について語る。

source : http://www.spinner.com/2012/03/12/jake-gyllenhaal-the-shoes-video/

"Jake Gyllenhaal and I had been talking about working together on something, and I got sent 'Time to Dance' by The Shoes, who are my favorite band, so I wanted to bring Jake in on that... I pitched the idea to him,and he liked it, which was grest.
My brother and I had been chatting about doing a British take on the slasher genre for a while, but as a music video, and instead of seeing it from the victim's perspectives, we wanted to be with the killer, spend some downtime with him."

”ジェイク・ジレンホールと私は何か一緒に仕事をしたいとずっと話してました。で、”The Shoes”の”Time to Dance”を送りました。彼らは私のお気に入りのバンドで、この曲にジェイクを入れたいと思ったんです。アイデアをジェイクに投げてみたら彼は気に入ってくれました。それは凄い事です。
私は弟とこの切り裂き魔をイギリスのシーンにしようとずっと話していて、でもミュージックビデオらしく、そして被害者の側からの視点のかわりに殺人鬼の側にいようと思っていました。殺人をしていない時間も彼と共に。”









私は特にこの最後のシーンが好きです。彼の頭の中でどんな事を考えているのか、どんな感情が渦巻いてるのかいろいろ妄想してしまいます。
ジェイクの表情がいいですよね。
I love particularly this last scene. I can' t help thinking about how he feel and think.
Jake's facial expression is very impressive.


Pictures from IHJ.COM






0 件のコメント:

コメントを投稿